7:00-8:20 | Ранкова зустріч дітей, ігри, індивідуальне спілкування, гімнастика |
8:20-8:50 | Сніданок |
8:50-10:15 | Ігри, організація різних видів діяльності за освітніми линіями, заняття |
10:00 | Другий сніданок |
10:15-12:00 | Прогулянка |
12:20-13:00 | Обід |
13:00-15:00 | Денний сон |
15:00-15:20 | Поступовий підйом, гімнастика після денного сну, оздоровчі заходи |
15:15-15:35 | Полуденок |
15:35-16:30 | Ігри, самостійна діяльність дітей, гурткова робота |
16:30-17:45 | Прогулянка |
17:45-18:20 | Вечеря |
18:20-19:00 | Ігри, самостійна діяльність дітей. Бесіди вихователя з батьками. |
Час | Пункти розпорядку | Поради |
7:30 - 8:00 | Підйом, ранковий туалет, ранкова гімнастика разом з батьками | Учіть дитину дотримуватись особистої гігієни, вмиватися, чистити зуби, мити руки з милом, користуватися індивідуальним рушником. Привчайте до виконання простих вправ на різні групи м'язів. Наприклад, включайте до ранкової гімнастики легкий біг та стрибки - це сприяє розгальмуванню нервової системи після сну, формуванню правильної постави, викликає позитивні емоції. |
8:00 - 8:30 | Ігри | У ранковий час грайте з дитиною в ігри малої та середньої рухливості. |
8:30 - 9:00 | Підготовка до сніданку, сніданок | Учіть дитину самостійно сідати на стілець та вставати з нього, підсовувати стілець до столу; їсти охайно, не обливаючись; після їжі користуватися серветкою. |
10:00 - 12:30 | Підготовка до прогулянки, прогулянка | Учіть дитину самостійно одягатися. Надягати колготки, штани, шапку, взуватися, знімати та складати одяг у відповідному місці. Під час прогулянки грайте з дитиною в ігри різної рухливості, спостерігайте разом за природою, заохочуйте дитину до самостійної рухової діяльності. |
12:30 - 13:10 | Підготовка до обіду, обід | Вводьте до раціону дитини тверду їжу, вчіть їсти шматочки хліба і заїдати їх рідкою їжею, самостійно їсти ложкою з тарілки, пити з чашки. |
13:10 - 15:10 | Підготовка до сну, сон | Розкажіть дитині казку або заспівайте колискову, що заспокійливо впливає на дитину та сприяє розслабленню нервової системи і спокійному сну. |
15:10 - 15:30 | Підйом, оздоровчі процедури | Проведіть для дитини комплекс гімнастичних вправ на різні групи м'язів та вправи на формування стопи і постави, для загального зміцнення. |
15:30 - 15:50 | Полуденок | Привчайте дитину до самообслуговування. |
15:50 - 16:50 | Ігри | Грайте з дитиною в настільно-друковані дидактичні ігри - кубики, пазли. Учіть складати картинки, послідовно відтворюючи події на них, поєднувати зображення за певними ознаками предметів. |
16:50 - 19:00 | Підготовка до прогулянки, прогулянка | Привчайте дитину до самостійності, розповідайте їй про здоровий спосіб житя. Обирайте ігри малої та середньої рухливості, надайте дитині можливість самостійно гратися з іншими дітьми, спостерігати за навколишнім світом. |
19:00 - 19:30 | Підготовка до вечері, вечеря | Нагадуйте дитині про важливість гігієнічних процедур та та правил поведінки за столом |
19:30 - 20:30 | Спокійні ігри з батьками, читання казок, перегляд мультфільму, бесіди | Увечері перевагу надавайте спокійним іграм, перегляду дитячого мультфільму, читанню казок перед сном, спокійним бесідам з метою підтримання емоційного контакту з дитиною, дружніх взаємин. |
20:30 -7:30 | Гігієнічні процедури, колискова, нічний сон | Привчайте дитину до особистої гігієни та гігієнічних процедур перед сном. Співайте колискову, щоб прискорити засипання дитини. |